Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Dette er Ringsaker kommunes offentlige nettsted. For å komme til vår markedsportal, besøk www.ringsaker.no

Her leser du nyheter fra Ringsaker kommune. Gå til nyhetsarkivet

Frank Løke foran hoppbakke

Ut av sofaen med Frank Løke!

Torsdag 29. august kommer Frank Løke til Brumunddal og Mjøsparken! Målet for dagen er å få folk opp av sofaen og ut i aktivitet. Kom som du er – her er det plass til alle!

Lærling som ernæringskokk

Fast jobb etter lærlingtid

Emma Evenrud har vært lærling hos Matproduksjon i Ringsaker kommune, og fikk etter lærlingtiden fast jobb i 100% stilling som ernæringskokk på kjøkkenet på Tømmerli. Nå ser Matproduksjon etter flere lærlinger.

Åge Aleksandersen & Sambandet

Åge Aleksandersen til Mjøsparken i 2025!

Sett av lørdag 7. juni 2025, og opplev Åge & Sambandet ved Mjøsas bredd – i det året hvor en lang og fantastisk rockekarriere skal avrundes! Allerede nå er billettene til salgs! Et begrenset antall billetter selges til earlybird-pris, så det lønner seg å kjøpe billettene tidlig.