Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Dette er Ringsaker kommunes offentlige nettsted. For å komme til vår markedsportal, besøk www.ringsaker.no

Her leser du nyheter fra Ringsaker kommune. Gå til nyhetsarkivet

Foto av kunstner foran sine kunstverk

Kunstvandring Innlandet – påmeldingen har åpnet!

Lørdag 25. mai arrangerer Ringsaker kommune «Kunstvandring Innlandet» for femte gang. Er du utøvende kunstner eller driver med skapende virksomhet på hobbybasis? Da kan du melde deg på nå!

Dame som viser keramikk på AO-senteret

Kreativiteten blomstrer på AO-senteret

På AO-senteret i Brumunddal er det full aktivitet og stor produksjon om dagen. Hyllene i butikken «Hændlaga» inne på Parketten bugner av farger og kreativitet.

Barn som står på slalåm på Sjusjøen

Innholdsrike RASKO-dager på Sjusjøen

Ringsakerelever på 5. - 7. trinn fra hele kommunen har kost seg på RASKO-dagene, som gikk av stabelen onsdag 6. og torsdag 7. mars. Det er ASKO, Ringsaker Almenning og Ringsaker kommune som arrangerer de populære vinteraktivitetsdagene i Natrudstilen, som ble gjennomført for 10. gang i år.

Seks personer som står rundt en påskegul blomst

Gjentar suksessen med bypåske!

De siste årene har næringsdrivende i Brumunddal og Moelv og Ringsaker kommune invitert til påskefeiring i byene den siste lørdagen før påske. Dette har vist seg å være veldig populært, og det inviteres derfor nok en gang til bypåske 23. mars i begge byene.