Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
Dette er Ringsaker kommunes offentlige nettsted. For å komme til vår markedsportal, besøk www.ringsaker.no

Nyheter næring

tekst på hvitt ark

Strategisk næringsplan - høring og offentlig ettersyn

Formannskapet i Ringsaker kommune behandlet i møte den 03.04.2024, ved f.sak 38/2024, Strategisk næringsplan 2024-2035 - forslag til høring og offentlig ettersyn. Planen legges med dette ut til offentlig høring og ettersyn.

Frist for å komme med høringsinnspill er 16. mai.

Dame foran glassvegg

En plass for å vokse!

Gründerparken i Brumunddal har blitt en viktig og nyttig arena for gründere og selvstendig næringsdrivende i ulike faser. 55 personer er knyttet til miljøet i Gründerparken i dag, og det er plass til flere!

Bærekraft_frokostmøte_14_06_2022

Frokostmøte med bærekraft som tema

Den enkelte bedrift berøres av den grønne framtida, og må i stigende grad forholde seg til nye krav til bærekraft. Det handler ikke bare om reduserte klimautslipp og klokere ressursutnyttelse, men også om å utnytte muligheter og handlingsrom som oppstår som følge av at verden forandrer seg.